also...

i hob friends verändert...hegdl busls

5.5.07 20:56, kommentieren

salut..

hi i wollt nur sagn dass i net mehr mit da lena zam bin....is zwar schade awa wir sand sauguade freunde....i hob si lieb... i man freundschaftlich...hobs schun verdaut dass sie schluss gmocht hot und i spinn a auf kan foll auf si... heagdl bussl chris

1 Kommentar 5.5.07 20:20, kommentieren

hi.........

hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii........................

i was i hob schun lang net mehr reingschríebn.....najo sorry....also neuigkeiten: i hob a vulll liabe und fesche freindin...sie hast lena wiesegger und is am 6.9.1994 geboren... najo i lieb si wirklich und willl sie auf kan folll verliern....... najo schatzi ldüafiueunvl 10000 bussis

an alle andaren: bugags glg

20.4.07 21:50, kommentieren

*hihi*

also des design gfollt mi amol vull...heagdl bussl chris

5.4.07 20:58, kommentieren

tell me why i dont like mondays....(guadalajara)....

hi....wie gehts eich? wos mochts ima? bitte schreibts mehr ins gb... also am sonntag bin skaterpark gfohrn und an ganzn tag bis halbacht skatet...so a gaude hob i schun lang net mehr kobt...dan am montag bin i um halbzwei skaterpark gfahrn und bin dort nur bis halbfünf bliebn, wal i dan training gfahrn bin...as training wor eig oke.... dan am dienstag, also gestern, bin i am vormittag mit mein freund, an fabian, nach gralla gfahrn....dort hama a bissl herumgschaut...dan sama nach leibnitz gfahrn....do sama am anfang zum musicfashionshop gangen...des gschäft is soooooo geil.... dan sama in die trafik gangen und hama uns wasserpfeifn angschaut... olda vullll geil...er will si ane kaufn...i kans mi schun vorstelln...um elf in da nacht sitz ma im wohnzimmer...bob marley hern.... und waterpipe rauchn...olda des wird jo so geil...und des is net amol schädlich... dan homa uns a eis kauft und homa beim skaterpark vorbeigschaut.... wir hom awa leida ka brettl dabeikobt... dan sama zum überbacher gfahrn...olda de hom vullll geile schuach...de VANS ecke find i besondas geil...naja werendessen homa ima leit verorscht.... naja dan wie ma wieda daham worn sama mitn radl nach marchtring gfahrn, wal ma sei freindin besucht hom....sie is fesch....si is jo a mei kusine *gg*.... und do wor no a fesche dabei...di corina.... najo dan sama mitn radl glei nach wolfsberg weitagfahrn... wir hom holt vull di gaude kobt...am abend bin i mit erm mr.bean macht ferien anschaun gangen...ma olda der film is jo vul für orsch... naja heit bin i am nachmittag skatn gangen...awa nur streetskaten im ort... heagdl bussl

1 Kommentar 4.4.07 20:24, kommentieren

neies lay.....und anderes...najo bugags

hi olle mitanand....wies ihr sehn kents hob i a neies lay...i finds cool...najo wie gehts eich? wos mochts ima? ma kumts schreibts mei gb vulll.....des sul 150 und mehr seitn hobn.... najo die wochn is ok....awa di ferien werdn sooooo geil....jeden tag von ca 1 bis ca 6 in leibnitz skaten und am abend furtgehn.......olda i gfrei mi schun.... najo am freitag wors vulll lesig.....1 stund homa english test zruckkriagt und do hob i 2-3...juhu.....2 stund homa reli kobt...wie ima faaaad......dan in da dritten homa mathe kobt vulll die gaude nur gredet und bledsinn gmocht und letzte stund homa physik kobt....iagendso an asozialen film angschaut...najo....dan bin mit da waiker, da viki, n posch undn gabriel zerst billard spieln gangen, dan sama in die stodt leit mitn eis aunschmeissn gaungen *gg* und dan zum schluss, wo da gabriel und da posch ne mehr do worn sama zum skaterpark gangen....und dan um ca 2 sand de gangen....najo wor holt wieder amol a geiler tog... am samstag bin i um 11 nach gebersdorf gfahrn und von durt aus sama,als die mannschaft, nach st.lamprecht gfahren...insgesamt (also heimfahrt und himfahrt) sama 5 stund mitn bus gforn....najo homa awa eig a hetz kobt...as match homa 3:1 gwunnan....hihi 3 punkte... die meisterschoft wird spannend...najo wie gehts eich? wos mochts ima? heaudl dix bussi

chris

1 Kommentar 1.4.07 08:55, kommentieren

fuck the world, because the world fuck me...

olda es zipft mi schun olls aun....maaaaaaa mir gehts scheisse....olda i hob di scheiss e-sa verfleckt und in mathe hob i an 4rer...olda und jetzt mocht der depate sayer no 3 tog nochdem ma di sa zruckkriagt hom schun wieder an test...najo bei dem is ma eig net schlecht gangen... mi fuckt des leben schun so an...olda wen i meine friends net hätt, daun wär i warscheinlich eh schun iagendwo obkaut... in da schul san di pausn as anzige wos üwahaupt iagendwie net stressig aunstrengend is.... olda vorigs joa hob i no ima nur 3er kobt und jetzt kumman di fleck..... des is scheisse.... jetzt sog i eich di stundn von montag bis jetzt:

montag: 1.english: sa zuruckkriagt und deswegen an fleck, 2. geo: najo do homa referat zuagschuat es is zum aushalten, 3. deutsch: diskutierstund, 4. bio: scheisse wie mmer i sog nur bio-pauli, 5. geschichte: prüfung angsagt und referate besprochen, 6. supplierung murschitz: film angschaut....

dienstag: 1. mathe: vorbereitungsstund auf di sa, 2. geschichte: hätt i normal prüfung kobt hob i awa doch net, 3. deutsch: najo do homa as mindmap, des exzerpt und die kurzfassung weitergmocht, 4. musik: wird ima lustiga,5-6. turnen: die ersten lustigen stunden in der woche

mittwoch: 1. physik: najo wie ima gleich scheisse, 2. geo: film angschaut und da trumma hot anschiss kriegt, 3. mathe: schularbeit, 4. deutsch: mindmap, exzerpt und kurzfassung fertiggmacht,5-6: zeichnen: lehrer verorscht

donnerstag(heit): 1. englisch: test gschriebn 3 tog nochdem ma di sa zruckkriagt hom, 2. physik: wie jede stund faaaaaad, 3. mathe: 4rer auf di sa zruckkriagt, 4. deutsch: nur gredet, 5. bio: oh mein gott scheisse wie jede stund bio-pauli, 6.musik: vull geil...

und? is irgendwie schun vulll scheisse, oda? najo kan ma a nix mochn morgen is amol a erholungstog, ausa dass ma e-test zruckkriagn...najo wie gehts eich? wos mochts ima? schreibts a bissl mehr in mei gb...bye heagdlfiueunvvv...l  ganz,ganz,ganz dix bussi kiZ chris

1 Kommentar 29.3.07 17:45, kommentieren